Subject: FW: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus, IP6555
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 12:02:56 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/9556-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 11:01 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere taas,

Paraku mulle tulevad kõik teile saadetud kirjad tagasi erroriga, et
manused on liiga suured. Seetõttu laadisin dokumendid Google Drive
keskkonda:

https://drive.google.com/drive/folders/1_wbDW--VlMzVtfEQY5KuoiznNCU0iSeg?u
sp=sharing

Palun dokumendid sealt alla laadida.

Ette tänades,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 2:16 PM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere

Oleme materjalid läbi vaadanud ning esitame tähelepanekud:

*	Oleme tuvastanud, et ühes asukohas on jäänud IKÕ ala plaanilt
välja. Palume kontrollida ning parandada.

*	Palume kontrollida ristmeväljajooniseid ja asendiplaanide
vastavust ning kajastatud kaeviku asukohta (asukohtade erinevused, kaevik
peaks paiknema kinnistu piiril). Samuti palume arvestada perspektiivsete
kraavidega ning kajastada ristmevälja joonisel ka antud kraavid.

Palume kraavide sügavuste osas lähtuda olemasolevatest kraavide
sügavustest antud piirkonnas, kui teeprojektis pole andmeid kraavide
sügavuste kohta. Võimalusel projekteerida minimaalselt 2,0m sügavusele
kraavide põhjast.

*	Palume arvestada ka antud asukohtades perspektiivsete kraavidega.
Kaevik paikneb hetkel perspektiivse kraavi asukohas, palume kajastada
perspektiivne kraav ka ristmevälja joonisel. Ilmselt ei saa antud asukohas
oleva puurimiskaeviku sügavus olla 1,5m, kuna mõlemas lõigus peab sügavus
olema minimaalselt 2,5m ning lisaks arvestada perspektiivsete kraavidega.
Palume kraavide sügavuste osas lähtuda olemasolevatest kraavide
sügavustest antud piirkonnas, kui teeprojektis pole andmeid kraavide
sügavuste kohta. Võimalusel minimaalselt 2,0m sügavusele kraavide põhjast.

Kaabli paiknemine ristmevälja joonsel ei ole kooskõlas asendiplaaniga
(sinine nool).

*	Palume asendiplaanil kajastada info perspektiivsete kraavide kohta
ning lisada minimaalne sügavus ka kraavide asukohas.

*	Kaevikute asukohad on nihkes nn puhtal asendiplaanil ja koos
teeprojektiga asendiplaanil.

*	Palume suurendada minimaalset sügavust riigiteega 11260 ristumisel
ning kajastada riigiteega ristumisel minimaalseks sügavuseks 2,2m

ning lisaks kajastada perspektiivse kergliiklustee all sügavuseks
minimaalselt 1,5m.

*	Kas antud lõigus on võimalik 1250N kaitsetoru pikendada
projekteeritava tee mulde alt välja.

*	Õhuliinide osas on kaks eraldi joonist ning erinevused masti nr 10
juures. Palume täpsustada, milline joonis on õige ning vajadusel
parandada.

Palume esitada õhuliinide osas vastav asendiplaan ka dwg kujul.

*	Lisaks palume asendiplaanilt ja ristmevälja jooniselt eemaldada
projekti töö nr LC0777 kontuurid ja andmed, kuna antud lahendus ei ole
ilmselt viimane versioon ning vajab täiendamist.

*	Lisaks palume esitada tehnovõrkude projekt koos Riigitee nr 1
(E20) Tallinn-Narva km 16,7-26,5 Maardu – Jägala lõigu eelprojektiga ka
pdf kujul ning kajastada asendiplaanil kaitsetorude tugevused ja sügavuste
info.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 2:01 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere,

Edastan parandustega projekti.

Parimat,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, September 2, 2024 3:20 PM
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere

Oleme materjalid läbi vaadanud ning esitame tähelepanekud:

*	Asendiplaan viitab riigitee 1 lahenduse puhul ristlõikele 3.
Ristlõiget 3 ei ole. On ainult 1 ja 2, palume vajadusel korrigeerida.
*	Palume arvestada sügavuse osas ka projekteeritavate kraavidega
ning kajastada vastav info ka ristmevälja joonistel.

*	Palume ristumisel riigiteega nr 1  ning ühendusteega kajastada
asendiplaanil min sügavuseks 2,5m, kuna antud asukohtades on
projekteeritud teepiire.

*	Kungla kü mahasõiduga ristumisel on kiri, et kaabel pannakse
ulukitara alla. Tegelikult pannakse ulukiresti alla, palume korrigeerida.

Lisaks palume paigaldussügavuseks min 2,5m kuna, rest asub
killustikupadjal ja koos sellega on see objekt ca 1m sügavune. Aiapostid
1,1m.

*	Palume pikendada kaitsetoru (1250N) väljapoole projekteeritava tee
muldest ning antud tee äärde on projekteeritud tee piire, seega palume
sügavuseks 2,5m.

*	Palume kajastada seletuskirjas ning asendiplaanil, et arvestatud
on Riigitee nr 1 (E20) Tallinn-Narva km 16,7-26,5 Maardu – Jägala lõigu
eelprojektiga (Selektor Projekt OÜ, töö nr P21014), mis hõlmab ka
riigiteed nr 11260 Jõelähtme – Kemba tee km 0,0-7,0.
*	Lisaks palume esitada juurde asendiplaan, kus oleks kajastatud
projekteeritavad tehnovõrgud ning Riigitee nr 1 (E20) Tallinn-Narva km
16,7-26,5 Maardu – Jägala lõigu eelprojekt.
*	Palume asendiplaanil antud sügavuste info viia kooskõlla ning
lisada juurde 2,2m sügavus ja 2,5m sügavus.

*	Palume ristmevälja joonistel kajastada ka nn minimaalsed
sügavused.
*	Ristmevälja joonisel ristlõige 2 on kajastatud 1W1 kuigi peaks
olema 1W2, palume korrigeerida

*	Palume seletuskirjas kajastada minimaalsed sügavused ning
kaitsetoru tugevused riigitee maaüksustel ning teeprojektiga seotud.
*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 6, 2024 3:07 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere,

Edastan manuses kooskõlastamiseks parandatud projekti.

Lugupidamisega,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, July 18, 2024 11:23 AM
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme materjalid läbi vaadanud ning esitame mõningad tähelepanekud.

Üldises plaanis tundub paiknemise lahendus olevat sobiv.

*	Uue alajaama juures 1W1 osas arvestada ka projekteeritava teega,
ilmselt tuleks muhvimine viia kaugemale, et tagada kaabli piisav sügavus
projekteeritava tee ning teepiirde all ning kaitsetoru tugevus 1250N .

*	Arvestada olemasoleva valgustusmastiga, kas sügavus 2,5m või
kaugus lahtine kaeve 2,5m/kinnine meetod 1,5m (TRAM juhend tabel 1).

*	Ulukiresti asukohas arvestada piisava sügavusega. Rest asub
killustikupadjal ja koos sellega on see objekt ca 1m sügavune. Aiapostid
1,1m.

Lisaks arvestada rajatava truubiga min kaugus 2,0m.

*	Projektis palume arvestada, et perspektiivsete teede, mahasõitude,
kergliiklusteede all kaitsetoru 1250N ning piisavas pikkuses. Lisaks
arvestada perspektiivsete teepiirete, valgustusmastide, kraavidega jne
asukohtades kaabli sügavusega.

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 26, 2024 1:14 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere,

Vastavalt telefonis kokkulepitule edastan teile üle vaatamiseks uue
maakaabli trassi ja alajaama AJ15204 asukoha enne, kui ülejäänud projekti
osades hakkan muudatusi sisse viima ja eraomanikega läbirääkimisi uuesti
pidama.

Ristumiste sügavused pole uuesti paika veel pandud, ainult kaablitrassi
paiknemine ja alajaama asukoht.

Kas selline trass võiks uue maantee projektiga kooskõlas sobida?

Parimat,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 19, 2024 08:11
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus,
IP6555

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus,
IP6555

Registreerimise kuupäev: 18.06.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/9556-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.